Rendelési tájékoztató
Rendelés menete
A megrendelést a Szolgáltató weboldalán keresztül csak akkor fogadja el, ha az
Ügyfél a megrendeléshez szükséges valamennyi mezőt maradéktalanul kitölti. (Ha az Ügyfél valamely mezőt hibásan
vagy hiányosan tölt ki, hibaüzenetet kap a Szolgáltatótól.) A Szolgáltatót az Ügyfél által tévesen és/vagy
pontatlanul megadott rendelési adatokra visszavezethető szállítási késedelemért, illetve egyéb problémáért,
hibáért semminemű felelősség nem terheli.
Az Ügyfél a megrendelés leadásával kijelenti, hogy a jelen Általános Szerződési Feltételeket elfogadja és
magára nézve kötelezőnek ismeri el.
Vesszőtermékeink natúr formában kerülnek kiszállításra, de előzetes egyeztetés alapján a kézi lakkozás megoldható. Költségegyeztetés előzetesen kollégáinkkal lehetséges.
Rendelés lépései
- Belépés: erre a Weboldal főoldalán található Belépés menüpontra kattintva, az ott található mezők
(email-cím, jelszó) kitöltésével kerülhet sor. Vásárlásra vendégként is lehetőség van, a belépés nem szükséges.
- A kiválasztott és megvásárolni kívánt terméket (vagy termékeket) helyezze a kosárba.
- A kosár tartalmát a főoldal jobb sarkában levő kosár gomb megnyomása után tudja ellenőrizni, módosítani
illetve törölni. A vásárlás folytatásához ennél a pontnál már mindenképp szükséges a bejelentkezés!
Bejelentkezés után választhatja ki a szállítási és fizetési módokat.
- Szállítási és fizetési mód kiválasztása: a rendelés teljesítése személyes átvétellel, vagy futárszolgálat
általi kiszállítással történhet. A terméket kiszállítás esetén utánvéttel vagy banki átutalással, személyes
átvétel esetén készpénzzel fizetheti ki.
- A megrendelés elküldése után Ön kap egy rendelési számot, amelynek segítségével a webáruházba belépve
bármikor megtekintheti az egyes megrendeléseinek részleteit.
- A megrendelés elküldését követően Ön elektronikus úton (emailben) visszaigazolást kap.
A megrendelések feldolgozása és visszaigazolása
- A megrendelések feldolgozása munkanapokon történik 16:00 óráig.
- A megrendelés feldolgozásaként megjelölt időpontokon kívül is van lehetőség a megrendelés leadására,
amennyiben az a munkaidő lejárta után történik, az azt követő napon kerül feldolgozásra.
- Szolgáltató az Ügyfél megrendelésének megérkezését követően köteles az Ügyfél részére a vásárlást
elektronikus úton (e-mailben) visszaigazolni. Amennyiben e visszaigazolás a megrendelés elküldésétől
számított 48 órán belül Ügyfél részére nem érkezik meg, akkor a Szolgáltató ajánlati kötöttsége, illetve az
Ügyfél bárminemű kötelezettsége minden további feltétel nélkül, automatikusan megszűnik.
- A Webáruházban leadott rendelések általános teljesítési határideje - raktárkészlettől függően - a
visszaigazolástól illetve az új kiadványok esetében annak megjelenési dátumától számított 7 munkanap.
Amennyiben a rendelést a Szolgáltató nem tudja a vállalt határidőre teljesíteni, köteles a késésről és ha
ismert, a szállítás új várható időpontjáról a lehető legkorábban tájékoztatni az Ügyfelet.
- Az egyszerre rendelt, de különböző szállítási határidejű termékek egyszerre, egy csomagban vehetőek át -
ekkor az átvétel a leghosszabb szállítási határidőhöz igazodik.
- A jelen dokumentumban írt szállítási határidők kizárólag tájékoztató jellegűek, a Szolgáltatót nem
kötelezik.
- A szolgáltató fenntartja a jogot a már visszaigazolt megrendelések visszautasítására részben, vagy teljes
egészben. A Szolgáltató nem vállal felelősséget a rendelés nem teljesítéséből, késésből, a szolgáltatás
leállásából eredő, és/vagy az esetleges üzleti vagy magántermészetű információk elvesztéséből vagy egyéb
anyagi veszteségből fakadó károkért.
A megrendelt termék / házhoz szállítás fizetésének módja és díjszabása
- A megrendelések kiszállítását az MPL és a GLS teljesíti.
- A termékek Magyarország területén kívülre történő kiszállítását jelenleg nem áll módunkban teljesíteni.
- A csomagok kézbesítése munkanapokon történik 8:00-16:00 óra közötti időszakban. Meghatározott órára
történő kiszállítást a Szolgáltatónak nem áll módjában vállalni. Amennyiben ebben időszakban nem
tartózkodik otthon, szállítási címként célszerű (amennyiben van rá lehetősége) munkahelyi címet megadni.
A futárszolgálat háromszori kézbesítést kísérel meg, ezt követően az át nem vett csomagok szállítási
költségét az Ügyfélre terheljük!
- Az Ügyfél termékmegrendelés esetén köteles a kiszállítás időpontjában a csomagot tételesen ellenőrizni és
hiánytalan teljesítés esetén az átvételi elismervényt aláírni. Ezt követően hiányosságokra vonatkozó
reklamációt a Szolgáltatónak nem áll módjában elfogadni. A kiszállítással és a megrendelési tételekkel
kapcsolatos kifogásokat, kérjük még a szállítmányozó jelenlétében, jegyzőkönyv felvételével
dokumentáljon.
- Kizárólag abban az esetben rendelje meg a kívánt termékeket, amennyiben a csomag átvételekor ki tudja
fizetni annak díját a futárnak! Át nem vett, visszaküldött csomagok esetén a visszaszállítás díját az
Ügyfélre terheljük, újra küldését kizárólag a csomag ellenértékének előre történő átutalása esetén áll
módunkban ismételten elindítani!
- A Szolgáltató a szállítási díj változtatásának jogát fenntartja azzal, hogy a módosítás a Weboldalon való
megjelenéssel egyidejűleg lép hatályba. A módosítás a már megrendelt termékek vételárát nem
befolyásolja.
- Biztosítunk lehetőséget a megrendelt termékek személyes átvételére is üzleteinkben.
Fizetés
- Utánvétes fizetés: Ebben az esetben vásárlóink az áru ellenértékét a kiszállításkor a futárszolgálat
munkatársának fizetik ki készpénzben. A fizetéskor átvételi elismervényt kapnak. A megrendelt áruról szóló
számla minden esetben a csomagban található.
- Banki átutalás: Bankszámlaszámunk: 12061002-00141304-00100006 Az átutalt összeg megérkezését követően
kerül a megrendelt áru kiszállításra. A megrendelt áruról szóló számla minden esetben a csomagban
található.
- Online fizetés bankkártyával: Ebben az esetben vásárlóink az áru ellenértékét az OTP Mobil Kft.
SimplePay fizetési megoldásán keresztül, online tudják kifizetni! A "Megrendelem" gombra kattintva
vásárlóink autómatikusan átirányítódnak a SimplePay fizetési rendszerébe!
A fizetést elindítva Ön egyben elfogadja az alábbi adattovábbítási nyilatkozatot:
Elfogadom, hogy a Czinege Manufaktúra Kft. (6066 Tiszaalpár, Kátai sor 41.) által a
czinegemanufaktura.hu felhasználói adatbázisában tárolt alábbi személyes adataim
átadásra kerüljenek az OTP Mobil Kft. (1093 Budapest, Közraktár u. 30-32.), mint
adatkezelő részére. A továbbított adatok köre: vezetéknév, keresztnév, ország,
telefonszám, e-mail cím.
Az adattovábbítás célja: a felhasználók részére történő ügyfélszolgálati
segítségnyújtás, a tranzakciók visszaigazolása és a felhasználók védelme érdekében
végzett fraud-monitoring.
Termékek méretezése
- a termékek méretezésénél a legszélesebb, legmélyebb és a legmagasabb pont van feltűntetve, további információkért kérjük vegye fel velünk a kapcsolatot emailben vagy telefonon!
Jótállási szabályok
2021. január 1. napjától megváltoztak az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállási szabályok.
Legfontosabb újdonság, hogy ezentúl a megvásárolt termékekre sávos jótállási idő vonatkozik, mely alapvetően a termék árától függ, vagyis minél drágább a termék, annál hosszabb jótállási időt kell kötelezően alkalmazni.
Amennyiben a fogyasztó által megvásárolt termék ára a 10.000.- Ft és 100.000.- Ft közötti sávban található, akkor a termékre egy év jótállás vonatkozik.
100.000 forintot feletti, de 250.000 forintot meg nem haladó eladási ár során 2 év, míg abban az esetben, ha a termék értéke a 250.000 forintot meghaladja, 3 év a kötelező jótállási idő.
A jogszabály rendelkezik a javítással kapcsolatos kérdésekről is. Első meghibásodás esetén, ha a termék nem javítható, akkor azt 8 napon belül ki kell cserélni. Ha erre nincs lehetőség, akkor az árát vissza kell téríteni.
Ha a terméket 30 napon belül nem sikerült megjavítani, akkor a fogyasztó 8 napon belül csere termékre jogosult, ha viszont erre nincs lehetőség az áru ellenértékét 8 napon belül vissza kell fizetni részére.
Ha egy termék a jótállási időtartam alatt háromszor javításra került és ismét meghibásodik, akkor az azt értékesítő vállalkozás 8 napon belül köteles azt kicserélni. Ha erre nincs lehetőség, akkor köteles a vételárat visszatéríteni.
Fontos szabály, hogy a három meghibásodás nem kizárólag ugyanazon hibára vonatkozik.